2 Ocak 2017 Pazartesi

Lancome Poudre Majeure Excellence


En iyi pudra tavsiyesi 

Herkese merhaba. Bugün size Lancome marka pudradan bahsetmek istiyorum. Bu ürün favorilerim arasına girdi. Hem doğallığı hem de yüzü kusursuz göstermesine bayıldım.

Translucide Lancome Poudre Majeure Excellence'in 01 Translucide rengini kullanıyorum. Kesinlikle doğal bir görünüm veriyor. Yarı saydam bir görünüm veren pudra, saatlerce kalıyor ve mat bir etki oluşturuyor. Açık tenli bir bayan olarak cilt kusurlarını kapatmak için de kullandığımı ve mükemmel sonuç aldığımı söyleyebilirim. Bazı günler nemlendiriciden sonra sadece bu ürünü yüzüme uygulayarak çıkıyorum. Yüzüm canlı ve genç bir görünüm elde ediyor ve cildimin nefes aldığını da hissediyorum. Aynı zamanda fondöten üzerine de uyguladığımda yarı saydamlığı ile renk değişimi oluşturmadan kalıcılığı arttırıyor.
 Fırça veya sünger ile fondöten, makyaj bazı,nemlendirici veya direk cilde sürebilirsiniz. Ben kendi süngeri ile uyguluyorum. 
en iyi pudraBu ürünü her cilt tipine tavsiye ederim. Çantamda her daim taşıdığım kurtarıcı ürünüm kendisi. Mucize bir ürün de diyebiliriz.
Umarım yazım pudra arayanlar için faydalı olmuştur. Çünkü ben bu pudrayı bulduğum için çok memnunum ve sizinle de paylaşmak istedim.
Herkese iyi günler.

İçindekileri görmek isteyenler için/ Ingredients for the ones who wonder:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...