10 Ocak 2017 Salı

Shiseido Benefiance WrinkleResist24 Balancing Softener Enriched

Size kendisiyle yakin zamanda tanıştığım bir üründen bahsetmek istiyorum bugün. Shiseido markasının Benefiance serisinden bir ürün: Balancing Softener Enriched
Önce markanın Benefiance serisi için yazdığı tanıtımı paylaşmak istiyorum:

ShiseidoBENEFIANCE WrinkleResist24, ciddi bir soruna dönüşmeden yoğun bir şekilde çizgilere ve kırışıklıklara odaklanır. Kırışıklıkların azalmasında gözle görülebilir bir fark yaratarak cildin ipeksi bir pürüzsüzlüğe kavuşmasına yardımcı olur.
ShiseidoBalancing Softener Enriched ise yaşlanma karşıtı losyon olarak tanıtılıyor. Marka losyonun içeriği ile cildin yaşlanmaya karşı daha iyi savaştığını söylüyor. Yumuşaklık ve esneklik katarak ciltteki çizgilerin görünümünü azalltığını belirtiyor.
Ürün temizlenmiş cilde bir pamuk yardımı ile sürülüyor. 
Markanın Türkiye sayfasında bu seri 40 yaş üstü bayanlar için denilmiş. Fakat ürün çok ağır bir ürün değil, 30 yaş sonrasına da uygun olduğunu düşünüyorum. Ürün tanıtımını yapan kişi bana da uygun olacağını söyledi ve ben de kullanmaya başladım.
Diğer losyonlara nazaran cildi anında nemlendirip yumuşacık yapıyor. O kadar ki, ardından nemlendirici sürmeseniz dahi sorun hissetmiyorsunuz. Diğer losyonlar geriyor ve kuruluk hissi rahatsız ediyor, bu üründe sadece yumuşak cildinizi hissediyorsunuz. Ürünü alırken krem öncesi cildi hazırlamak için demişlerdi. Sadece akşamları gece kremimi sürmeden önce kullanıyorum. Cildim hassastır. Bende herhangi bir sorun oluşturmadı. Şu ana kadar memnunum. Kokusuz bir ürün değil. Hafif ve hoş bir parfüm kokusu var. Eğer kokulara karşı hassassanız almadan önce muhakkak koklamanızı öneririm; ben sevdim ama belki siz sevmeyebilirsiniz.
Kısaca bu ürün cildimi nemlendiriyor, yumuşatıyor ve temizliyor. Sonraki cilt bakımı adımınıza hazır hale geliyorsunuz. Krem ciltte daha düzgün dağılıyor.
Ben denemenizi tavsiye ederim. Umarım siz de memnun kalırsınız. 
Tekrar görüşmek üzere :* 


Hello everybody! 
Today I want to review Shiseido Benefiance Balancing Softener Enriched. Shiseido says that the line Benefiance WrinkleResist24 intensively helps correct and resist visible wrinkles. 

For the lotion they say that it challenge signs of skin aging within effective ingredients.
Here is the Shiseido's review for product:
    Shiseido Benefiance Balancing Softener Enriched kullananlar
  • WrinkleResist24, with Chlorella Extract, Mukurossi Extract and Gambir Extract helps reduce the appearance of wrinkles.
  • Wrinkle-smoothing ingredients Super Bio-Hyaluronic Acid and Hydroxyproline help improve the look of wrinkles.
  • For dry to very dry skin.
  • Enhances the effectiveness of additional skincare products.
  • To use: saturate a cotton pad and wipe gently over face after cleansing
Here are my experiences:
I liked its texture. It moisturizes my skin and let it softer. It prepares you for next phase of skin care. After it, I put cream on my face and it spreads well and easy. Even you don't feel like you need to use cream after it, like other toners or lotions. it makes me feel fresh and soft. It has a nice perfume that I liked it. I use it just evening before applying my night cream.

I suggest you to try it. I hope you will like it like me :)
See you again! 

İçindekiler / Ingredients:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...