27 Aralık 2016 Salı

ALLIK İNCELEMEM / BLUSHES


Merhaba. Nasılsınız? Uzun zaman olmuştu. İnstagramda ara ara paylaşımlarım oluyor fakat burayı da ihmal etmeyeceğim ;) 

Bugün size son zamanlarda kullandığım allıklardan bahsetmek istiyorum. İlki Avon'dan. Avon ideal flawless cc cilt kusurlarını düzleşririci inciler. Ben allık olarak yahut bazen aydınlatma amaçlı kullanıyorum. Marka ürünü şu şekilde tanıtıyor:
Cilt tonunu düzgünleştiren ve parlaklık veren Avon Ideal Flawless CC Cilt Kusurlarını Düzgünleştirici İnciler’in mor rengi, ciltteki sarı rengi dengeler; sarı rengi, göz altındaki halka görünümünü giderir; şeftali rengi, koyu renk lekelerin görünümünü giderir; krem rengi aydınlatır; yeşil ise kırmızılıkları giderir.

avon cc cilt kusurlarını düzgünleştirici inciler
Cilt tonunu düzgünleştirici olarak tüm yüzüme sürdüğümde rengi bana uymadı. O yüzden aydınlatma için yahut allık olarak kullanıyorum. Tüm yüzüne uygulayıp rengınden memnun olanlar da var. Sizin beklentinize veya cilt renginize göre uygulama alanını seçebilirsiniz.

İkinci ürün Alverde'den. Alverde Alman ürünü. Türkiye'de internet üzerinden satan bazı kişiler var. Yahut Almanya'dan gelen tanıdıklarınızdan da isteyebilirsiniz. Ben Alverde'nin bazı ürünlerini beğenerek kullanıyorum. Vegan olması en büyük avantajı. Alverde Rouge allık, Berry dream 08 rengi. Taze ve sağlıklı bir görünüm veriyor.  

allık

Diğer ürün Oriflame'den. Giordani gold büyülü toplar. Bu en sevdiğim ürün. Işıltı verip cildi sağlıklı gösteriyor ve rengi de çok güzel. Allıkta aşırı renkleri beğenmiyorum. Markanın açıklaması şu şekilde:

Ustalıkla tasarlanmış çok renkli inciler, teninize güneş değmiş gibi bir ışıltı verir. Hafif pırıltısı ve özel renkleri ile sağlıklı bir cilt görünümü elde etmenizi sağlar. İçeriğindeki Mineral Kompleksi ile yumuşak dokuludur.

oriflame allık
4 farklı rengi var. Benim kullandığım natural radiance. 

Sonuncu ürün Catrice'den. Catrice defining blush. En açık rengini kulanıyorum. Hafif bir rengi var ve gayet doğal duruyor. Günlük kullanım için uygun bir ürün.


Bugünlük benden bu kadar. En kısa zamanda tekrar görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...