6 Kasım 2016 Pazar

Lancome lifting, sıkılaştırma, kırışıklık karşıtı göz kremi, Renergie Yeux Multi-Lift

Lancome göz kremiMerhaba herkese. Bugün size Lancome göz kremi, Renergie Yeux Multi-Lift hakkinda bir inceleme yapacağım. Yaş ilerledikçe göz bakımı da önem kazanıyor. Benim göz çevremde her zaman morluk ve şişlik vardı. Özellikle yoğun ders çalıştığım dönemlerde bu görüntü daha da artardı. Tabii yaş ilerledikçe bir de kırışıklıklar eklenmeye başladı :) 25 yaşından itibaren göz kremlerini öneriyorlar.
 Ben de farklı kremler denedim. 2 ay kadar önce yine göz kremi bakarken Lancome'dan bir ürün önerdiler.  Makyaj malzemelerinden memnun kaldığım için bunu da denemek istedim. 2 ayı geçti sanırım. Artık ürün hakkında yazabilirim diye düşünüyorum :) 
Krem hem kırışıklıklar hem de morluklar için. Bir de lifting özelliği var. Benim hem morluklarım için hem de kırışıklıklar için kreme ihtiyacım vardı. Yani tam aradığım krem. Morluklarım azaldı. Bu açıdan memnunum. İyi bir nemlendirici. Yeni kırışıklıklara karşı da koruma sağlıyor diyebilirim. Ama var olan kırışıklıklara bir faydası olmadı bende. Benim genel olarak beklentilerimi karşıladı. Bitince tekrar almayı planlıyorum. Hem morluklara hem de kırışıklıklara karşı bir krem arıyorsanız öneririm. 

Hello dears. I loved this cream and wanted to review it. It helped to reduce my purple areas around my eyes. It moisturizes very good and help to stop new wrinkles I believe. I used it around two months and I am happy with it. I am planning to buy again after I finish it and recommend you. :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...