9 Mart 2016 Çarşamba

Lip balmlarim Lip Balm Collection

Merhabalar herkese :)

Bugün şu an kullandığım lip balmlarımı yazacağım. Kışın soğuğun ve rüzgarın etkisiyle dudaklarımız çatlıyor. Yazın ise sıcak, güneş ve kuru hava dudaklarımızı yıpratıyor. Bu durumlarda en önemli konu nemlendirme ve koruma. Dudak balmları bu işte bize en önemli yardımcı :)



İlk olarak favorimle başlayayım. Çatlayan dudaklarımın kurtarıcısı olur kendileri :




Ruby Kisses markasının Pot O'miracle serisinden Lip Revitalizer. Nane yağı içeren ferah bir balm kendileri. Dudakları süper nemlendirici karışımı ile güçlendiriyor. İçerisinde kakao butter, shea yağı, tatlı badem yağı, aloe vera ve E vitamini var. Dudakları sürüldüğü andan itibaren yenilemeye başlıyor ve ferahlık veriyor. Her sabah kendileri ile başlıyorum güne :) Mutlaka denemenizi tavsiye ederim.

Gelelim aynı markanın diğer bir ürününe:


Kissable Lip Elixir. Bu da diğer ürün gibi çok havalı :) Kendisini gün içinde ruj kullanmadığım zamanlar kullanıyorum. Bir de akşamları evde. Renk veren bir ürün. Cazibesine kapılıp farketmeden bol bol sürerseniz kıpkırmızı dudaklarınız olur, dikkat :)
İçerisinde yaban gülü yağı, argan yağı ve E vitamini var. Dudakları iyileştiriyor. onarıyor ve koruyor. Kendisi de vazgeçilmezlerim arasına girmeyi başardı :)

Sıradaki ürün Burt's Bees. Watsons'dan almıştım bu ürünü de. Bal özlü bir balm. %100 doğal yazdığı için aldım bu ürünü. Farklı aromaları da varmış meğer, ben alırken sadece bu çeşidi vardı :(



Gelelim bu ürünün bıraktığı etkiye. Dudakları yumuşatıyor ve güzel nemlendiriyor. Dudaklar balın etkisiyle tatlanıyor ;) Fakat kokusunu beğenmedim. Hatta uzunca bir süre kullanamadım kendisini. Kokulara karşı hassas bir yapım var ve dudaklarımdan içime siniyor koku adeta. Bir süre sonra o kadar aldım, biraz zorlayım kendimi deyip yatarken kullanmaya başladım. Artık eskisi gibi rahatsız etmiyor kokusu ama sevdiğimi de söyleyemem. Fakat iyi bir nemlendirici olduğu ve renksiz olduğu için ara ara kullanıyorum. Eğer kokusu hoşunuza giderse işini iyi yapıyor ve doğal. Tavsiye ederim.

Sıradaki ürün Himalaya'dan. Strawberry Shine Lip Balm.



Bu ürün de %100 doğal renklendirici içeriyor. Çilek tohum yağı ve kayısı çekirdeği yağı içeriyor. Kırmızı renkli bir ürün. Dudakları renklendirmek için de kullanılabilir. Lush'ın dudak peelingini uyguladıktan sonra bu balmı kullanıyorum. Dudak peelingi hakkındaki yazıma gitmek için, tık tık.

Ürün seçerken içeriklerine dikkat ederek almaya çalışıyorum. Eğer doğal veya daha az zararlı içerik barındıran ürün varsa onu alıyorum. Bunun dışında bilsek asla almayacağımız içerikler olan ürünler var ki şimdi bu içeriklerden bahsetmeyeceğim. Fakat internetten araştırmanızı ve aldığınız ürünlerin gerçekten ne içerdiğini bilip de almanızı tavsiye ederim.

Diğer balmım da Vegan ve organik ürün satan Alverde'den.



Aynısafa çiçeği özlü. Renksiz bir ürün. Bunu çantamda taşıyorum. Eğer gün içinde dudaklarımın kuruduğunu hissedersem kullanmak için. Dudakları yumuşacık yapıyor sürülünce. Onarıcı değil. Doğal olması en sevdiğim yanı. Almanya'dan bir marka bu. İnternet ile temin edilebilir. Ben yurtdışına çıktığımda almıştım.

Ve sona sakladığım ürün :



I love..' dan Tinted Moisture Balm. Sevgi doluyor insan bu balmı görünce ;) Aslında  ben kendisini sadece renklendirici amaçlı kullanıyorum :) Pespembe bir rengi var. Kokusu da çilek gibi, insanın yiyesi geliyor :) Ben beğendim kendilerini, tabii love yazan kapağının da buna etkisi olmuş olabilir :)

Bu aralar kullandığım balmlar bunlar. Umarım yeni ürün arayanlara faydalı bir yazı olmuştur.

Sizin kullandığınız ürünler hangileri? Yorum olarak yazarsanız sevirinim :)

Sonraki paylaşımımda görüşmek üzere <3


Hello everybody.

Today I will write about my lip balms. You can see their photos above.

First one is Pot O'miracle Lip Revitalizer by Ruby Kisses. It contains pepper mint oil and this gives so much freshness. I love the smell and this fresh feeling on my lips. It revitalize the lip with its moisturizing formula. Also you will feel refreshing tingle on your lips because of the peppermint oil :) After usage of couple of times, lips become more softer and healthier. This product is my favorite one.

Another product is again from Ruby Kisses: Kissable Lip Elixir. It conditions, repairs and prevents your lips. Also it has red color. I use this product in the days that I do not use lip stick. I really makes lips enough red like a stick.

Next one is Honey Lip Balm by Burt's Bees. It is 100% natural product and this was the reason I bought it. As It promises lips look as sweet as they taste. But I did not like its smell. Even I could not use a while just because of its smell. Now I am used to it even still do not like :) However it really good about moisturizing and nourishing. If you like its smell, It is really adorable one :)

Another natural product is Himalaya's Strawberry Shine Lip Balm. It uses natural coloring and do not contain preservatives and petroleum. This was the reason I chose it :) It also colors the lip. Red one :) I use it especially after using lush lip scrub. Here you can take a look for my review: knock knock :)

Alverde's products are Vegan and organic. So I tried its lip balm also: Lip Balm Calendula. It is smelliness and colorless. Good for daily use. It does not repair but moisturizes. I carry it in my bag and use whenever my lip needs.

The last product is my lovely one :)  Tinted Moisture Balm by I love... cosmetics. Its package and smell is beautiful. I do not use it as a balm but a lip stick. It is pink color and fine enough.  Ok, I love it too <3 :)

That's all for now. Which products are you using nowadays ? Please write as comment ;)

See you soon :*
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...