7 Nisan 2016 Perşembe

AVON Yüz Temizleme Cihazı / AVON Facial Cleansing Brush

AVON Yüz Temizleme Cihazı

Herkese merhaba :) Bugün size Avonun yüz temizleme aletinden bahsedeceğim.

avon brush


Piyasada birçok markanın buna benzer yüz temizleme aletleri var. Ben yüzümdeki gözeneklere çözüm ararken bu aletlerin faydalı olabileceğini öğrendim. Fiyatları biraz yüksek olduğu için bir türlü karar verememiştim. Acaba kullanabilir miyim, faydalı olur mu diye. Avonda görünce almaya karar verdim. Ürünü 3 aydır kullanıyorum ve sizinle de paylaşmak istedim.




Kutudan cihaz, biri silikon biri fırça iki başlık ve cihazın gözdesi için bir ayak çıkıyor. Cihaz pille çalışıyor ve kalem piller cihazla birlikte gelmiyor.

avon firca degistirme
Changing brush

Gelin önce markanın tanıtımını okuyalım:
Pil ile çalışan yüz temizleme fırçası MİKRO MASAJ özelliği ile cildi derinlemesine temizler ve arındırır. Değiştirilebilir fırçanın silikon kısmı ciltteki kiri ve kuru deriyi giderirken, yumuşak naylon kıl kısmı ise derinlemesine temizlik sağlar.
Fırçanın kullanımı:Cildini ıslat, Nutra Effects temizleyicini cildine uygula.1.     Ana gövdeye seçtiğin fırça başlığını yerleştir.2.     Alın bölgesinde yaklaşık 20 saniye uygula.3.     Burun ve çene bölgesine yaklaşık 20 saniye uygula.4.     Her bir yanağına  yaklaşık 10'ar saniye uygula.5.     Dilersen fırçayı değiştirerek uygulamayı tekrarla.


avon facial brush

Gelelim benim nasıl kullandığıma. Araştırırken hergün kullananları gördüm. Kesinlikle günlük kullanıma uygun değil. Benim cildim hassas ve karma bir cilt. Haftada bir kez ki ben pazarları kullanıyorum. Önce yüzümü ıslatıp bir temizleme jeli sürüp ardından fırça başlığı ile 1 dakika kadar bastırmadan yuvarlak hareketlerle masaj yapıyorum. Fırça tahminimin aksine yumuşaktı. Yüzümü tahriş etmedi. Fakat daha iyi temizler diye düşünüp bastırmamalı. Ardından Yüzümü yıkayıp bir peeling ürünü sürüyorum. Fırça başlığı çıkarıp silikon olanı takıp 1 dakika kadar yine yuvarlak hareketlerle peeling uygulamasını yapıyorum. Hafta içerisinde ağır makyaj yaptığım günlerde ise yüzüme temizleme jelini sürüp sadece silikon başlıkla temizlik işlemini yapıyorum. Ürünü haftada 3ten fazla hiç kullanmadım.

Kesinlikle cildinizi derinlemesine temizliyor. Uygulamanın ardından tonik sürüyorum. Yüzüm yumuşacık oluyor. Gelelim gözeneklerime etkisine. Tek başına etkili olduğunu söyleyemem fakat bence faydası oldu. 3 ay öncesine göre gözeneklerim daha sıkı. Tabi bu arada cildimin nem dengesine de dikkat ettim.

Kısacası ben üründen memnun kaldım. Umarım size faydalı olmuştur yazdıklarım. Sorularınız olursa cevaplamaya çalışırım :) Siz de deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Hoşçakalın!

AVON Facial Cleansing Brush


Hello! I want to tell you about facial cleansing brush of Avon.

I have been using it for two months. I am really happy to use it.

Firstly let me say how I use it. Once a week, I use both brush and silicon one. Firstly I apply a cleaning gel to my face and gently massage with the brush about one minute. There are two speeds option. I use mostly slower one. Then I apply a peeling to my face and use this time silicon brush about one minute. Then wash my face and apply a tonic to my face. That's all. Also once a week I just use silicon brush with the cleaning gel. So totally I used the device two or at most three times a week.
I am really happy with it. Also I realized that after I started to use it, my pores are tighten. I can not say it is the only reason but for sure it helped.
I hoped my review gave an idea to you. If you have any questions, do not hesitate to ask :)
Good bye!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...