1 Nisan 2016 Cuma

Avon Alışverişim/ Shopping from Avon

Merhaba Herkese. Uzun bir aradan sonra ilk defa bloga birşeyler eklemek için açtım bilgisayarı. Umarım bundan sonra daha düzenli bir şekilde devam edeceğim.

Bugün Avon'dan aldığım ürünler geldi :) Pek bir heyecanla bekliyordum :) Onları paylaşmak istedim sizinle.

 İlk ürün bir şablon seti. Eyeliner ya da göz kalemi için 4lü şablon set.
avon manicure tool
 İkinci ürün 3'ü bir arada Manikür aleti.







İki tane de parfümlü sprey deodorant aldım. Ultra sexy pink ve Silky soft musk. Kokularına bayıldım. Daha sonra ürünlerin tek tek açıklamasını yapacağım. Tabii memnun kalıp kalmadığımı da söyleyeceğim. Soft musk'u sıkıp denemeye başladım bile :)
avon silky soft musk

Ürünleri kullandıktan sonra incemeleri yollayacağım.
Görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...